سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، شخص لعنت کننده دشنام دهنده، طعنه زنِ به مؤمنان، بد زبانِ ناسزاگوی و گدایِ سِمِج را دشمنمی دارد . [امام باقر علیه السلام]
 
دوشنبه 94 فروردین 31 , ساعت 4:42 عصر

آموزش برق ساختمان (نقشه برق پذیرایی : پریزها) کلیک کنید


آموزش برق ساختمان ( جعبه فیوز ) کلیک کنید


دانلود رایگان آموزش کامل سیم کشی ساختمان کلیک کنید

آموزش جامع سیم کشی برق ساختمان کلیک کنید

 

 

 

آموزش جامع سیم کشی برق ساختمان کلیک کنید

 

 

 

 

 

آموزش جامع سیم کشی برق ساختمان کلیک کنید

 

 

 

,pdf دانلود رایگان سیم کشی ساختمان
دانلود نقشه کشی برق ساختمان به کمک نرم افزار autocad
دانلود کتاب برق ساختمان درجه یک آموزش وپرورش,

سیم یک هادی الکتریسیته است که برای انتقال جریان الکتریکی از محلی به محل دیگر و ارتباط بین دستگاه های مختلف میباشد و به سه دسته سیم مفتولی یا سیم تک لا، سیم نیمه افشار و سیم افشان تقسیم میشود.

 1.       سیم های مفتولی: سیم مفتولی به صورت یک سیم مسی یک رشته میباشد که به سیم خشک نیز معروف بوده و جهت فرم کاری داخل تابلو های برق کاربرد دارد. هادی این نوع سیم ها از مس استاندارد شده با پوششی از مادره پی .وی.سی است ولتاز نامی سیم ، 750/450 ولت است و برای جریان های مختلف ، با سطح مقطع عای 1.5 تا 240 میلی متر مربع ساخته میشود.

 

2.       سیم های نیمه افشان:ساختمان این سیم مشابه یسم های مفتولی است ولتاژ نامی این سیم 750/450ولت است و زمینه های کاربرد روی آن مشابه سیم های مفتولی است. فقط درمواردی که نیاز به انعطاف بیشتر نسبت به سیم های مفتولی است، از این سیم استفاده میشود.

 

3.       سیم های افشان:سیم های افشان از تعداد زیادی رشته های نازک مسی تشکیل شده اند که به سیم نرم معروفند و در سیم کشی ساختمان کاربرد داند.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ